Dritat e Mjegullës

A e dini se si t’i përdorni siç duhet dritat e mjegullës?

Ky artikull do t’ju tregojë se kur duhet t’i përdorni dritat e mjegullës dhe kur jo.

Vozitja në mjegull është e rrezikshme pavarësisht nga automjeti që drejtoni.

Vitet e fundit, teknologjitë e fenerëve kanë bërë përparime të mëdha, kështu që disa njerëz i shohin dritat e mjegullës të panevojshme. Drita e pasme e mjegullës është një dritë e kuqe shumë e fortë. Ajo do të përdoret kur makina është duke ecur në mjegull, në mënyrë që shoferët që vijnë me shpejtësi më të madhe ta dallojnë në kohë dhe ta ngadalësojnë shpejtësinë ose ta parakalojnë në mënyrë të sigurt. Dritat e përparme të mjegullës janë një lloj bonusi që prodhuesit e makinave përdorin për të tërhequr klientët në nivele më të larta të pajisjeve.

Të gjitha makinat kanë dritat e pasme të mjegullës

Dritat e mjegullës zakonisht gjenden në nivele mesatare dhe më të larta. Është pjesërisht një element estetik që supozohet të diferencojë versionet individuale. Disa vetura moderne po i heqin dritat e mjegullës dhe po i zëvendësojnë ato me drita LED gjatë ditës. E vetmja gjë që kanë të përbashkët me dritat e mjegullës është se ato nuk janë për t’i parë, por për të parë.

 

Si kontrollohen dritat e mjegullës?

Zakonisht ato kontrollohen nga një çelës i veçantë jashtë kontrolluesit kryesor të dritës. Disa automjete kanë një buton për t’i ndezur ato – një për dritat e përparme dhe një për dritat e pasme. Një zgjidhje tjetër popullore është “kapelja” në levën e dritës, të cilën e ktheni përpara dhe mbrapa për të ndezur dhe fikur dritat e mjegullës. Dhe në veturat e tjera do të gjeni një çelës rrotullues – thjesht kthejeni drejt jush dhe dritat do të ndizen.

 

Si ta di që dritat e mia të mjegullës janë ndezur?

Shumica e makinave kanë një simbol në zonën e “alarmit” që ju tregon nëse dritat e mjegullës janë ndezur apo jo. Shpesh do ta gjeni pranë treguesit të fenerëve. Për dritat e pasme të mjegullës (ose dritat e mjegullës), simboli do të “ndizet” në drejtim të kundërt me simbolin e fenerit. Për dritat e përparme të mjegullës pastaj në të njëjtën gjë.

Shumica e dritave të mjegullës fiken kur motori nuk funksionon. Drejtuesve të automjeteve u ndodh shpesh që të ngasin me dritat e ndezura edhe kur dukshmëria nuk ulet. Nuk ka shumë rëndësi gjatë ditës. Megjithatë, siç do të diskutojmë më poshtë, në errësirë ​​mund të jetë e vështirë për përdoruesit e tjerë të rrugës.

 

Çfarë thotë ligji për përdorimin e dritave të mjegullës?

Ligji për trafikun rrugor thotë qartë: shoferi mund të përdorë vetëm dritat e mjegullës së përparme dhe dritat e pasme të mjegullës në mjegull, borë ose shi. Ekspertët rekomandojnë ndezjen e dritave të mjegullës vetëm nëse nuk ka automjet në një distancë të mjaftueshme para ose pas jush. Distanca e mjaftueshme mund të vlerësohet vetëm dhe varet kryesisht nga sa reduktohet ndjeshëm dukshmëria. Për përdorimin e dritave të mjegullës kur nuk ka mjegull, nuk ka borë apo shi, rrezikohet gjoba në shumën dhjetëra denarë sipas tarifës.

Është e nevojshme të kuptohet se nën dukshmëri normale dritat e mjegullës janë një burim drite intensive që verbon drejtuesit e tjerë. Në rastin e një drite të pasme të mjegullës, atëherë mund të ngatërroni shoferin pas jush, sepse dritat e frenave mund të bashkohen me të.

 

Pra, kur duhet t’i ndez dritat e mjegullës?

Si e dimë kur dukshmëria është zvogëluar mjaftueshëm për të ndezur dritat e mjegullës? Ekziston një mjet i thjeshtë për këtë – nëse nuk mund t’i shihni dritat e pasme të automjetit para jush, sigurohuni që të paktën të ndizni dritat e pasme të mjegullës. Kjo do të zvogëlojë rrezikun që dikush të hyjë në bagazhin tuaj nga pas për shkak të dukshmërisë së dobët.

 

Më mirë ngadalësoni shpejtësinë në mjegull dhe shi

Shumë makina të reja janë të pajisura me sensorë drite që mund të mos regjistrojnë dukshmëri të reduktuar gjatë ditës, për shembull kur bie shi. Prandaj, mos u mbështetni në teknologji dhe në një situatë të tillë, është më mirë të ndizni fenerët kryesorë. Kur dritat e ditës janë ndezur, asgjë nuk ndizet pas jush, kështu që rreziku i një përplasjeje lind përsëri.

Kur dukshmëria zvogëlohet, dhe veçanërisht gjatë reshjeve të shiut ose borës, është gjithashtu e rëndësishme të ulni shpejtësinë në mënyrë që të ndaloni aty ku mund të shihni. Ndoshta nuk ka nevojë të shtohet se çfarë mund të bëjë një rrugë e lagësht me gjatësinë e distancës së frenimit.

 

“Nëse jeni duke vozitur në mjegull dhe nuk mund të vazhdoni tutje, tërhiqeni automjetin anash rrugës dhe fikni të gjitha dritat, përveç dritave të rrezikut që duhet ndezur për të shmangur goditjen nga makina që mund të mos e kuptojnë se keni anash parkuar. Nëse është e mundur, largohuni nga automjeti juaj.”

 

Vozit i Sigurt – Dritat ndezur

Facebook
Twitter
LinkedIn