Deklarim e dëmeve të pasurisë
Menjëherë pas dëmtimit të pronës njoftohet departamenti i dëmtimit
në tel. numri 02/3288 800, nga ku do të merrni udhëzime të mëtejshme për rrjedhën e procedurës.
Brenda tre ditëve të punës, dëmi duhet të raportohet në formularin e duhur të raportit të dëmit.
1. Dokumentacioni i nevojshëm për përpunimin e dëmeve të CMR
- Raporti i dëmtimit i kompletuar nga transportuesi i vërtetuar me një nënshkrim dhe vulë (forma e shkarkimit)
- Polica e sigurimit
- Pretendimi i dëmit nga pala e dëmtuar
- Dokumentet e transportit (fletë dërgesa, kontratë)
- Deklarata doganore e eksportit
- Importo deklaratën doganore
- Faturë nga transportuesi te përdoruesi i transportit për çmimin e transportit
- Faturë ose dëshmi tjetër e vlerës së dërgesës
- Deklaratë me shkrim e shoferit dhe ndihmësit të tij për shkakun dhe rrethanat e dëmit
- Kopje e patentë shoferit
- Kopja e licencave të trafikut të traktorit dhe rimorkios
- Policia raporton nëse ka pasur një aksident trafiku ose vjedhje të dërgesës
- Procesverbali i dëmtimit të mallrave nga marrësi
- Procesverbali për rishikimin dhe konstatimin e gjendjes në të cilën janë marrë mallrat
- Procesverbali për inspektimin dhe vlerësimin e shumës së dëmit duke përcaktuar arsyet e ndodhjes së dëmit
- Dëshmi se keni shlyer përgjegjësinë për dëmet e palës së dëmtuar
- Fotografitë e automjetit me të cilin janë transportuar mallrat dhe gjendja e mallrave në kohën e marrjes
- Vërtetim (dokument) i bërë me mallin e dëmtuar
- Procesverbali nga inspektorati sanitar kompetent se mallrat nuk janë për përdorim nëse janë dëmtuar plotësisht
- Nëse mallrat janë dëmtuar pjesërisht ose plotësisht, raportoni për shkatërrimin e tyre nga autoriteti kompetent që e shkatërroi atë
- Dokumente të tjera në bazë të të cilave mund të përcaktohet ekzistenca ose mosekzistenca e përgjegjësisë së të siguruarit për dëmin e shkaktuar
- Çdo dokumentacion për të provuar dëmin dhe shumën e tij
- Dëshmi se kërkesa e palës së dëmtuar është paguar
- Llogaria e transaksionit
2. Dokumentacioni i kërkuar për përpunimin e dëmit të ngarkesave / transportit
- Kërkesë e plotë për dëm nga i siguruari i vërtetuar me një nënshkrim dhe vulë (forma e shkarkimit)
- Polica e sigurimit
- Pretendimi i dëmit nga pala e dëmtuar
- Faturë ose dëshmi tjetër e vlerës së dërgesës
- Procesverbali për rishikimin dhe konstatimin e gjendjes në të cilën është marrë dërgesa
- Fotografitë e dërgesës para dërgimit
- Fotografitë e gjendjes së dërgesës pas marrjes
- Dëshmi se kërkesa e palës së dëmtuar është paguar
- Llogaria e transaksionit
3. Dokumentacioni i kërkuar për dëmtimin nga zjarri dhe disa rreziqe të tjera (klasi 08) dhe sigurimi i shtëpisë (klasa 09)
- Kërkesë e plotë për dëm nga i siguruari (dëmtuar) i vërtetuar me një nënshkrim dhe vulë (forma e shkarkimit)
- Polica e sigurimit
- Deklaratë në lidhje me ngjarjen
- Certifikata e pronës nga ndërtesa e dëmtuar / karta e kontabilitetit
- Konfirmim nga Ministria e Brendshme / Konfirmim nga EPPZ / Konfirmim nga HMA
- Fotografitë ose prova të tjera të ngjarjes – nëse keni një të tillë
- Llogaria e transaksionit
4. Dokumentacioni i nevojshëm për përpunimin e dëmeve nga vjedhja dhe grabitja
- Kërkesë e plotë për dëm nga i siguruari (dëmtuar) i vërtetuar me një nënshkrim dhe vulë (forma e shkarkimit)
- Polica e sigurimit
- Konfirmim nga Ministria e Brendshme për ngjarjen
- Deklaratë e detajuar nga pronari / punonjësi për vjedhjen
- Lista e sendeve të vjedhura
- Vërtetim / pasqyrë financiare ditore për qarkullim nga një ditë para vjedhjes
- Lista e aksioneve për një ditë para vjedhjes
- Faturat hyrëse për sendet e raportuara si të vjedhura
- Kartat e materialit / mbajtjes së librave për sendet e vjedhura
- Procesverbalet e inventarit
- Faturë për riparimin e pjesëve të dëmtuara të ndërtimit të lokaleve, instalimeve dhe pajisjeve në të cilat ndodhen sendet e siguruara gjatë ekzekutimit ose tentativës së vjedhjes ose grabitjes
- Fotografitë / videot ose prova të tjera të vjedhjes – nëse ka
- Llogaria e transaksionit
5. Dokumentacioni i kërkuar për makineritë e prishjes së dëmtimit (klasa 09)
- Kërkesë e plotë për dëm nga i siguruari (dëmtuar) i vërtetuar me një nënshkrim dhe vulë (forma e shkarkimit)
- Polica e sigurimit
- Deklaratë në lidhje me ngjarjen
- Lista e pajisjeve të siguruara
- Libri i llogarisë së aktivit të dëmtuar
- Ofertë / faturë me porosi pune nga servisuesi që ka kryer riparimin
- Fotografitë ose prova të tjera të ngjarjes – nëse keni një të tillë
- Llogaria e transaksionit
- Të sigurojë kushte për realizimin e kontrollit të makinës së riparuar dhe pjesëve të zëvendësuara
6. Dokumentacioni i kërkuar për përpunimin e dëmtimit të xhamit (tarifa e klasës 09 05)
- Kërkesë e plotë për dëm nga i siguruari (dëmtuar) i vërtetuar me një nënshkrim dhe vulë (forma e shkarkimit)
- Polica e sigurimit
- Deklaratë nga pronari / punonjësi në lidhje me ngjarjen
- Konfirmim nga Ministria e Brendshme, nëse ngjarja raportohet në Ministrinë e Brendshme
- Faturë me porosi pune për zëvendësimin e xhamit të thyer
- Fotografi / video ose prova të tjera në lidhje me ngjarjen – nëse keni një të tillë
- Llogaria e transaksionit
7. Dokumentacioni i nevojshëm për objektet e përpunimit të dëmtimeve në ndërtim, objektet nën instalim (tarifa e klasës 09 07.08)
- Kërkesë e plotë për dëm nga i siguruari (dëmtuar) i vërtetuar me një nënshkrim dhe vulë (forma e shkarkimit)
- Polica e sigurimit
- Deklaratë nga pronari / punonjësi në lidhje me ngjarjen
- Konfirmim nga Ministria e Brendshme / Konfirmim nga SHMS
- Karta e librit / Fatura e blerjes / Certifikata e pronës / Deklarata e librit të ndërtimit
- Faturë për ndërhyrje të realizuar me porosi / ekstrakt nga libri i ndërtimit
- Fotografitë ose prova të tjera në lidhje me ngjarjen – nëse keni ndonjë
- Llogaria e transaksionit
8. Dokumentacioni i kërkuar për përpunimin e dëmit Pajisjet teknike
- Kërkesë e plotë për dëmet nga i siguruari (dëmtuar) (forma e shkarkimit)
Shënim: UNIKA AD Shkup rezervon të drejtën të kërkojë shpjegime shtesë dhe dokumentacion shtesë nga pala e dëmtuar dhe autoritetet kompetente dhe institucionet, me qëllim të përcaktimit të rrethanave të rëndësishme në lidhje me dëmin e raportuar, të cilat nuk mund të përcaktohen nga dokumentacioni i paraqitur.
A keni ndonjë pyetje?
Qendra e kontaktit
Orari i punës prej 8-16
- Formularët dhe dokumentet e nevojshëm