Како емотивно да се изрази „живееме подобро заедно“ и да се преведе во опиплива приказна за да допре до срцата на луѓето на сите пазари.
На 1 октомври 2023 година, Марио Штадлер ја презеде одговорноста да раководи со Одделот за бренд и комуникација во „UNIQA Insurance Group“.
Во интервју, тој зборува за своите први впечатоци во UNIQA, трендовите и предизвиците во маркетингот и комуникацијата и што значи „да се живее подобро заедно“.
Марио, вие сте раководител на бренд и комуникација во UNIQA од октомври 2023 година. Како би ги сумирале вашите први месеци?
„Времето помина толку брзо и беше толку возбудливо! Многу теми и состаноци. Запознавање со полето за игра на UNIQA, конкретно меѓународниот пазар од една страна и австрискиот пазар од друга страна, уживање во продажбата, доживување на нашите спонзорски активности. Сè на сè, тоа беа интензивни четири и пол месеци – со многу пронаоѓање факти, разбирање врски и веќе со свои размислувања на оваа тема“.
Веќе сте патувале во неколку земји каде што функционира „UNIQA“. Како ја доживувате соработката во Групацијата во врска со заедничката стратегија за бренд?
„Мислам дека е прекрасно тоа што е постигнато досега. Импресивно е што UNIQA се појавува како униформна марка со еднообразно побарување на 17 маркети. При моите претходни посети на Полска, Чешка, Србија и неодамна Унгарија, добив впечаток дека луѓето се многу горди на брендот UNIQA, горди што се дел од светот на UNIQA. Тие се мотивирани, стојат зад „подобро живеење заедно“ и постои силна посветеност.
Се разбира, секој пазар е малку различен и има свои предизвици, но сепак е важно да се дејствува како обединет бренд. Ова ќе продолжи да биде нашиот главен фокус и понатаму: Како емотивно да го наполниме „подоброто живеење заедно“ и да го преведеме во опипливи приказни што допираат до срцата на луѓето на сите наши пазари“
Значи, не сакаме само рационално да одиме кај луѓето, туку сакаме да допреме и до нивните срца“.
Кои стратегии може да ги користи UNIQA за да се разликува на долг рок?
„Прво, нашата цел е да комуницираме со луѓето да “живеат подобро заедно“, нашиот бренд наратив, кој ја сумира нашата основачка цел и изразува кои сме и за што се залагаме. Да го преведуваме одново и одново преку емотивен наратив, да го пренесеме на возбудлив начин и внатрешно и надворешно, и да стане јасно што мислиме во конкретна смисла.
Второ, се работи за добра медиумска стратегија. За да допреме до пошироката јавност, сè уште ни е потребна телевизија во многу случаи, но во исто време знаеме дека повеќе не можеме да се ослониме само на неа. За младата популација, потребни ни се социјалните медиуми, особено TikTok. И не е доволно само да се биде присутен на вистинскиот канал, туку треба да се навлезете и во животот на луѓето. Едноставно рекламирање дека имаме нови производи ретко ќе успее. Треба да бидеме способни да се занимаваме со релевантни теми и да им обезбедиме одредена забавна вредност ако сакаме да бидеме популарни. Ова е голем предизвик“.
UNIQA е генерално прогресивна кога станува збор за новиот свет на работа и новите алатки. Во исто време, сите ние сме соочени со брзо напредната дигитализација, вештачка интелигенција и други трендови кои брзо се менуваат. Како изгледа иднината на рекламирањето и комуникацијата според вас?
„100% сум убеден дека вештачката интелигенција ќе биде со нас. Бил Гејтс пред извесно време предвиде дека АI-то ќе навлезе во сите области на животот и масовно ќе го промени начинот на кој работиме, учиме, консумираме медицински услуги и комуницираме едни со други. Ова значи дека ние во Brand and Communication треба да ги разгледаме и областите во кои вештачката интелигенција игра или ќе игра улога. Има цитат „Никогаш повеќе нема да размислуваме самите ние“.
Мислам дека сè повеќе ќе ја користиме вештачката интелигенција како партнер во области каде што можеме да станеме поефикасни. Но, онаму каде што креативното размислување, ставот и емоциите играат улога, ќе продолжиме co човечки вештини
Кои приоритети сте ги поставиле вие и вашиот тим за 2024 година?
„Главната тема ќе биде понатамошниот развој на стратегијата на брендот, конкретно како успеваме емотивно да го исполниме брендот UNIQA со неговото ветување за „подобро живеење заедно“ за да биде привлечен и внатрешно и надворешно и да игра важна улога во животот. Луѓето се на прво место на сите наши пазари – и тоа останува привлечно за идните генерации. Ова исто така бара од нас постојано да се развиваме дигитално. Ако се повеќе и повеќе производи може да се купат од крај до крај онлајн, тогаш и ние треба соодветно да ја прилагодиме нашата стратегија за комуникација.
Друг клучен проект е поддршка на комуникациите за нашата следна стратешка програма низ Групацијата. Клучна тема на интерес во овој контекст е интранет ширум Групацијата директно до сите наши вработени низ Групацијата. Во моментов ги собираме сите релевантни информации и подготвуваме сеопфатна основа за донесување одлуки.
Ние, исто така, сакаме да имплементираме стандардизирано следење на брендот низ нашата Групација, што ќе ни обезбеди информации за тоа како сме перцeпирани локално како бренд и ќе ни помогне стратешки да управуваме со брендот. Ова исто така вклучува интензивен дијалог со брендот и тимовите за комуникација во сите земји на UNIQA. Затоа што сите ние овде треба да се движиме кон иста насока“.
Изгледа како разновидна и интензивна програма за 2024 година. Конечно, имам уште едно прашање: Што значи за вас „подобро живеење заедно“?
„Што се однесува до UNIQA, за мене тоа значи да се биде еден вид партнер, како бренд кој ги разбира животите на луѓето, обезбедува релевантна помош за многу фази и области од животот кои им овозможуваат на луѓето да живеат подобар живот, и тоа го пренесува на возбудлив и современ начин.
Здравјето особено е супер релевантна тема за во иднина. Кој не сака да живее здрав живот што е можно подолго? Како партнер за подобар живот, UNIQA може многу да придонесе за ова“.
„UNIQA Insurance Group“, компанија основана во далечната 1811 година и дел од осигурителниот пазар во 17 различни европски земји, е едно од најпознатите осигурителни и финансиски имиња во Австрија и Европа.
Од март 2007 година, групацијата е дел и од регионалниот пазар, во Албанија, Косово и Северна Македонија преку Групацијата „SIGAL UNIQA“.
„UNIQA“ брои над 16 милиони клиенти додека „Standard & Poor’s“ ja оцени со „A“.