Во постојано менување на пејзажот на пазарот, UNIQA Group се издвојува по својата издржливост и способност да се прилагоди на новите предизвици. Ова ја направи 2023 година наша најуспешна година откако го започнавме нашето меѓународно проширување пред повеќе од 25 години. Минатата година нашите пазари во Централна и Источна Европа придонесоа за над 50% од добивката на нашата компанија. Ова е пресвртница за UNIQA и ја зголемува нашата силна позиција на конкурентниот европски осигурителен пазар.
Додека ги славиме извонредните годишни резултати постигнати во 2023 година, ние исто така остануваме посветени на патувањето за трансформација што го започнавме, со цел за одржлив раст.
Рекордни резултати во 2023 година
Во 2023 година можeме да одбележиме важни достигнувања како:
- Премиите на ниво на групата се зголемија за 9,7%, на над 7,2 милијарди евра – 2,8 милијарди евра придонесоа од меѓународните пазари со извонредна стапка на раст на P&C од 17,1%.
- Добивката пред оданочување ги надмина очекувањата, достигнувајќи 426,4 милиони евра, при што нашиот меѓународен бизнис придонесе над 50%
- Комбинираниот коефициент на групата се подобри од 91,7% на 89,4% силно поддржан од одличниот комбиниран сооднос во нашиот меѓународен бизнис (85,6% наспроти 86,1% во 2022 година).
- Успешната интеграција на подружниците на AXA во Полска, Чешка и Словачка нè издигна на 5-та позиција на високо конкурентниот осигурителен пазар на ЦИЕ, што резултираше со:
- Над 1 милијарда евра премии напишани во Полска за прв пат
- Заеднички износ на одржливи трошоци во сите три земји од над 50 милиони евра
- Корпоративниот бизнис како важен фактор на нашиот меѓународен раст: за прв пат забележени премии над 1 милијарда евра во 2023 година
Доказ за нашата култура
Овие достигнувања не се само бројки; тие стојат како доказ за нашата култура на промени, соработка, транспарентност и менталитет „клиентот на прво место“. Движечката сила зад оваа успешна приказна е нашиот исклучителен тим, кој го носи претприемачкиот дух кој нè води напред.
Сепак, овој успех не води само кон кон задоволство во нашата организација. Наместо тоа, делува како двигател за континуирани иновации и трансформации. Сега, на врвот на нашиот успех, ја прилагодуваме нашата стратегија за успешно да се движиме низ променливата динамика на осигурителната индустрија. Како што размислуваме за предизвиците во изминатите 25 години, особено од лансирањето на нашиот правилен клиент-центричен пристап во 2019 година, способноста да се промени и да се прифати трансформацијата е заедничкиот именител во нашата корпоративна култура.
Очекувања во 2024 година
Во согласност со оваа заложба, имплементираме нова управувачка структура на нашите меѓународни пазари. Фокусот на луѓето и вештините, иновациите и вертикалната интеграција ќе нè стават во првите редови на индустријата.
“Нашето патување не е само за финансиски успех; тоа е приказна за издржливост, приспособливост и немилосрдно тежнеење кон иднината насочена кон клиентите. Наша цел е да бидеме меѓу креаторите и лидерите на промените во нашата индустрија, а не само следбениците. Веруваме дека со овие успешни резултати и со нашата нова организација ќе бидеме порешителни за предизвиците кои ни претстојат“, вели Волфганг Киндл, член на управниот одбор и шеф на Customer & Markets International.