Враќање на училиште: Зајакнување на имунолошкиот систем на детето

Градинка и училиште: каде и да има многу учење, игра, дискусија и интеракција, понекогаш и многу вируси преминуваат од едно на друго дете. Ова е сосема нормално и е форма на зајакнување на имунолошкиот систем. Некои ефективни мерки го зајакнуваат имунитетот и оптимално го подготвуваат вашето дете за вирусниот предизвик.

„Не е само предност да сакате да избегнете инфекции. Туку исто така е корисно “, вели Тамаш Фазекас, педијатар во Виена. Имунолошкиот систем треба да препознае многу различни вируси за да може подоцна да се бори против нив. „Ако некое дете е често болно, тоа не мора да значи дека имунолошкиот систем е слаб – тој едноставно не го знае тој вирус. Сепак, постојат голем број начини да ги правите вашите деца посилни. Здравствената заштита на децата тука е важна точка.

Вакцинирајте ги бебињата

За малите деца, особено оние сместени во градинки, експертот ги препорачува сите вакцини според распоредот за вакцинирање. Оваа година тој дури предлага вакцинирање на деца од грип за да се избегнат двојни инфекции. Друга точка е хигиената: За време на кризата со вирусот корона, неопходно е постојано миење.

Учениците на училиште: Отстранете го притисокот да ги изведувате добро часовите

Кај децата во училиште има повеќе фактори кои можат да го ослабнат имунитетот. На пример, стрес: „Ако е можно, треба да се избегне притисок да се изврши и да се намали употребата на дигиталните медиуми најмалку два часа пред спиење“.

Кога станува збор за исхраната, лекарот го отстранува притисокот на загрижените родители: „Ниту едно дете не употребува витамини и многу малку имаат недостаток во овој поглед“.

Многу поважно е да се пие течности доволно – бидејќи вирусите можат многу почесто се наоѓаат во суви мукозни мембрани. Од 4 до 10 години, оптимални се околу 1 до 1,2 литри течност; во жешките денови со спорт и игри, потребата за течности може да се зголеми. Вреди: водата е идеален пијалок, овошните сокови не ја гаснат жедта. Ако им нудите овошни сокови на своите деца, најдобро е да ги разредувате умерено (3 дела вода, 1 дел сок). Други пијалоци со шеќер или шеќер како лимонада, овошен нектар или разреден сируп не се препорачуваат за деца, пијалоци со кофеин како кафе или енергетски пијалоци се несоодветни на оваа возраст.

Младите: нивната мотивација за вежбање

Кај младите честопати е присутен недостаток на вежбање, многу малку свеж воздух и недостаток на сончева светлина. Подеднакво важно: правилен сон и балансирана исхрана.

Вашите деца можете да ги осигурете во УНИКА со најдобрите понуди на пазарот.

@UniqaGroupAustria